Vokietijos startuolis mano, kad turi elektromobilių akumuliatorių ląstelių, kurios yra pigesnės, energijos tankios ir mažiau problemiškos aplinkai nei dabartinės ličio jonų ląstelės, receptas. Tačiau komercializavimas atrodo ilgas kelias.
Ketvirtadienį pranešime spaudai ketvirtadienį paskelbė, kad jis yra artimas 15 milijonų eurų (maždaug 16,2 mln. USD) serijos A serijos, kad būtų galima sukurti ITS plėtrą Sieros kristalų akumuliatoriaus chemija. Tai pagrįsta patentuota anodo technologija, kad „Thimes“ tikisi, kad akumuliatoriaus veikimo laikas prailgins-viena iš pagrindinių kliūčių sieros pagrindu sukurtoms chemijose.
„Theion Sulfur-Crystal EV“ akumuliatoriaus kūrimas
Naudojant šią chemiją, „Theion“ siekia 1000 Wh/kg energijos tankio, tai yra maždaug trigubai nei pažangiausi nikelio mangano kobalto (NMC) ląstelėse, įskaitant 4680 ląsteles, naudojamas „Tesla CyberTruck“. Toks energijos tankis leistų daug Lengvesnės ląstelės neprarandant diapazonoarba padidėjo diapazonas nuo to paties tūrio.
Teionas teigia, kad tai gali tai pasiekti Nenaudodamas nikelio ar kobaltosprendžiant aplinkosaugos ir žmogaus teises, susijusias su tų metalų kasyba. Apskritai „Themeon“ teigia, kad jo ląstelės gali turėti trečdalį apatinio anglies pėdsako ir kainos, palyginti su įprastomis ląstelėmis. Taip yra todėl, kad, kaip firma pažymi savo išleidime, siera yra 16 -asis gausiausias elementas Žemėje ir kainuoja daug mažiau nei NMC ląstelių žaliavos.

„Stellantis STLA“ vidutinė platforma
Bet kaip pabrėžia Teionas, ilgaamžiškumas Ciklo gyvenimas bus iššūkis Sieros kristalų baterijoms. „Startup“ mano, kad jo baterijoms reikia išlaikyti našumą daugiau nei 1000 įkrovos/iškrovos ciklų, kad būtų komerciškai perspektyvūs, o tikslas yra sukurti iki pradinio bandymo 500 Wh/kg ląstelių 500 ciklų, prieš pradedant gaminti.
Ličio sieros baterijų, skirtų EVS, tyrimai siekia bent dešimtmetį, ir mes matėme įspūdingus teiginius apie jų sugebėjimą padidinti EV diapazoną anksčiau. „Stellantis“ netgi bendradarbiauja su ne vienu, o dviem startuoliais – „Lyten“ ir „Zeta Energy“ – siekia komercializuoti technologijas, galbūt iki dešimtmečio pabaigos. Tačiau dar reikia išsiaiškinti, ar kuri nors iš šių pastangų, įskaitant jų, įveiks kliūtis ir pateks į sieros baterijas į gamybos EV.