- 2024 m. Viešas mokestis Kalifornijoje išsiplėtė rekordiškai
- Valstybė turi dvigubai daugiau viešai prieinamų įkroviklių, palyginti su 2022 m
- Beveik 30% JAV pardavimo atitenka Kalifornijos klientams
Kalifornijoje vairuotojai dabar daug labiau linkę susidurti su elektromobilių įkrovimo jungtimi nei dujų siurblio antgalis.
Valstybė pasiekė 178 549 vieši įkrovikliai 2024 m. (įskaitant bendrus privačius įkroviklius), gubernatoriaus Gavino Newsomo biuras ketvirtadienį paskelbė pranešime spaudai. Remiantis Kalifornijos energetikos komisija (CEC), tai suteikia Kalifornijai 48% viešai prieinamų įkroviklių nei dujų siurbliai 120 000 dujų siurblių valstybėje.
Naujų įkroviklių įrengimas per pastaruosius kelerius metus labai padidėjo. Kalifornijoje dabar yra dvigubai daugiau viešai prieinamų įkroviklių, nei tai padarė 2022 m., Ir pridėjo 26 193 įkroviklius nuo paskutinio oficialaus „Total“ atnaujinimo rugpjūtį.
Elektrinių transporto priemonių įkrovikliai Kalifornijoje 2024 m.
Nors Kalifornija ir toliau skiria lėšų daugiau įkrovimo stočių kūrimui, dalis padidėjusios 2024 m. Bendrosios sumos yra dėl to, kad geriau sekti jau egzistuojančias tas, kurios jau egzistuoja. Iš 73 537 įkroviklių, pridėtų prie jos duomenų rinkinio 2024 m., 35 554 buvo įdiegti prieš tuos metus, tačiau naujai buvo nustatyti naudojant papildomus duomenų šaltinius, praneša CEC.
Viešai prieinami įkrovikliai dažniausiai yra 2 lygio kintamosios srovės, virš 162 000, o 17 000 nuolatinių nuolatinių greitųjų įkrovikliųpagal CEC. Komisija taip pat apskaičiavo, kad daugiau nei 700 000 2 lygio įkroviklių yra įrengta vienos šeimos namuose Kalifornijoje privačiai naudoti.
Tie įkrovikliai – viešas ir privatus – palaiko tai, kas lieka Didžiausias EV bet kurioje JAV valstijoje. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) apskaičiavo, kad beveik 30% mūsų „nulinės emisijos transporto priemonės“ pardavimai patenka į valstiją.

„Marengo Charging Plaza“, Pasadena, Kalifornija
Kalifornija taip pat gali sugrąžinti savo EV mokesčių kredito versiją – „Minus Tesla“ – jei federalinis kreditas yra sumažintas, apie ką, kaip pranešama, D.Trumpo administracija ruošiasi daryti. „Biden EPA“ oficialiai patvirtino Kalifornijos EV pardavimų įgaliojimų atkūrimą prieš numatomą Trumpo išpuolį prieš valstijos teises, tačiau naujoji vyriausybė vis tiek gali turėti Kalifornijos solo solo karpienės prieigą prie EVS įkaitų.
Tuo tarpu Kalifornija taip pat žengia į priekį savo įkroviklio kaupimu, nes Trumpas užšaldo federalinį įkroviklio finansavimą. Praėjusį mėnesį Kalifornija paskelbė 55 mln. USD projektą, kurį prižiūri CEC, remdamas DC greito įkrovimo stočių įrengimą mažmeninės prekybos vietose visoje valstijoje. Tai nedidelė 1,4 milijardo dolerių vertės EV įkrovimo ir gruodžio mėn. Paskelbtos vandenilio programos dalis.
„Mes apžvelgiame savo švarių automobilių ateitį ir suteikiame vartotojams daugiau pasirinkimų – nesvarbu, kokie„ didžiosios vyriausybės “įgaliojimai išeina iš Vašingtono“, – sakoma „Newsom“ pranešime.