„Rivian“ siekia patentų ratų dangčių su aktyviais aerodinaminiais elementais, kad dar labiau pagerintų savo elektrinių transporto priemonių efektyvumą.
Lygūs ratų dangteliai – kaip ir tie, kuriuos galima rasti atnaujintame 2025 m. „Rivian R1S“ ir „R1T“ – gali padėti sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą, tačiau jie paprastai fiksuoti vietoje, todėl nėra optimizuoti visiems scenarijams. Savo patentų padavimo metu, kuris buvo pateiktas Jungtinių Valstijų patentų ir prekių ženklų tarnybai (USPTO) Aero ratai kilnojami elementai įgyti lankstumo.
„Rivian Active Aero Wheel Cover“ patento vaizdas
Kaip aprašė Rivianas, ratuko viršelis apimtų seriją angos, suderintos su ratų stipinais Kai danga yra vienoje padėtyje, ir užblokuokite juos, kad kitame sukurtų lygų paviršių. Tas judėjimas būtų įjungtas pavasariukuris pasuktų dangtelį į skirtingas pozicijas.
Be to, kad klientams suteikiama estetinė dengtų ir neuždengtų ratų pasirinkimas, nieko nepašalinus, Rivianas siūlo, kad paduotų, kad aktyvūs ratų dangteliai galėtų padėti evakuotis sukuriant oro slėgį iš ratų gręžinių – mažesnį aerodinaminį našumą. Jų atviroje padėtyje ratų dangteliai taip pat galėjo Patiekite aušinimo funkcijąpasak automobilių gamintojo, panašiai kaip daugelyje dabartinių gamybos automobilių aktyviosios grotelių langinės.

„Rivian Active Aero Wheel Cover“ patento vaizdas
„Boxy“ visureigių ir pikapų, tokių kaip „Rivian’s Electric“ visureigiai, formos, kelia iššūkį mažinant tempimą. Tai paskatino kitus automobilių gamintojus apsvarstyti keletą sudėtingų aktyvių aerodinaminių priemonių, tokių kaip dislokuojamas galinė laipteliu su integruotu difuzoriumi pikapams, kuriuos užpuolė „Stellantis“.
„Hyundai“ taip pat išbandė aktyvų oro sijoną, kuris, automobilių gamintojas, gali būti naudingas mažinant visureigių tempimą ar bet kokias elektrines transporto priemones su platesniais ratais. 2024 m. Automobilių gamintojas teigė, kad testai naudojant a „Genesis GV60“ Iš savo prabangos prekės ženklo buvo sumažintas 2,8% „Drag“ koeficiento, kurio vertė siekia 3,7 mylių diapazono. Tačiau iki šiol „Hyundai“ neaptarė gamybos planų.